vrijdag 5 april 2013


Súterig verblijf aan Middellandse Zee.

Met een fraaie rit langs de kusten van de Middellandse Zee tot Fréjus waarbij het weer grijs, de zee vrij wild door de zuidoosten wind en de vakantieplaatsen als Saint Tropez, Port Grimauld en Saint Aigulf er wat troosteloos bij lagen, zocht ik het ‘s middags hoger op. Bij het Esterelgebergte de autoroute opgezocht en via de hoge corniche zo Italië binnen gereden. Nog even gestopt om het uitzicht op Monaco opnieuw te zien, maar een half uur later in Italië begon het te regenen en dat doet het, nu ik dit schrijf om half negen, nog steeds. Het vervelendst is dat de electrische aansluiting het niet doet. Of het aan de stopcontacten van de camping, aan mijn kabel of de aansluiting op de camper ligt ik weet het niet. Morgen maar uitzoeken...
De weersverwachting voor vrijdag is ook weer allemaal regen dus of het morgen Genua wordt moet ik nog zien. Deze camping is overigens ook heel troosteloos. Hij ligt aan zee, de Golf van Genua, maar de kust is hier zo steil dat de dubbele spoorbaan tussen de camping en het strand ligt. Alles op de camping met vooral vaste standplaatsen waarvan er geen een bewoond is, is súterig: een soort restaurant annex campingmarkt stinkt, van de toiletgebouwen is alleen de damesafdeling open, de douche lijkt goed. Ik blijf hier zo kort mogelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten