donderdag 5 juli 2012


laatste standplaats: Westerstede
Vandaag op thuisreis. Met de voorbeeldige bootverbinding Rødbyhavn-Puttgarden be ik overgestoken naar het ‘vaste land’ en de lange tocht door Noord Duitsland besloten op de welbekende camperplaats bij de camping van Westerstede, even na Oldenburg. En dan morgen de thuisreis van 150 Km. Scandinavië zit er weer op dit jaar. Voor volgende jaar heb ik al weer plannen om in juni weer in Duitsland te beginnen. Lubeck beviel zo goed dat ik volgend jaar maar eens in Hamburg begin. Het camping echtpaar in Nivå, Bengt en Eva heb ik in ieder geval beloofd weer te komen. Stel je voor dat ik een mooie tentoonstelling in Louisiana museum mis.....

De bijzondere klokkentoren van Westerstede staat naast de kerk en grenst aan het alleraardigste plein waar ik m'n laatste ijsje oppeuzelde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten